سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه های طراحی وب سایت و توسعه اپلیکیشن

طراحی سایت وردپرس در مشهد هزینه طراحی وب سایت و ساخت اپلیکیشن یکی از موضوعاتی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. در واقع هزینه و هزینه طراحی وب سایت و توسعه اپلیکیشن یکی از سوالات متداول است. به یاد داشته باشید که طراحی وب سایت و ساخت اپلیکیشن محصولی نیست که بتوان آن را از پیش ساخته و قیمت گذاری کرد.

هر کدام از سایت ها و اپلیکیشن ها ویژگی های خاص خود را دارند و نمی توان قیمت سایت ها و اپلیکیشن های دیگر را بر اساس یک سایت یا اپلیکیشن تخمین زد. برخی از افراد به دنبال هزینه های طراحی وب سایت و توسعه اپلیکیشن به صورت آنلاین هستند و با قیمت ها و هزینه های متفاوتی مواجه می شوند، اما این افراد باید بدانند که مشخصات و ویژگی های مورد نیاز خود با کارشناسان صحبت نمی شود. ناگفته نماند هزینه طراحی وب سایت و توسعه اپلیکیشن.

به یاد داشته باشید که وب سایت ها و برنامه های کاربردی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. علاوه بر این، طراحی وب و توسعه اپلیکیشن به زبان های برنامه نویسی مختلفی نوشته می شود که معمولا هزینه های متفاوتی دارند.

انواع زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب سایت و توسعه اپلیکیشن

هزینه طراحی وب سایت و توسعه نرم افزار

ابتدا فرض کنید که با دانستن زبان های مختلف می توان هزینه طراحی وب و توسعه اپلیکیشن را تخمین زد.

دو نوع زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت و توسعه اپلیکیشن وجود دارد: زبان های ترکیبی و زبان های بومی.

در زبان ترکیبی هزینه و زمان نوشتن آن کم است اما این برنامه بسیار ضعیف است و قابلیت های توسعه آن کم است، بنابراین برای برنامه نویسی استارت آپ توصیه نمی شود.

اما زبان مادری قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد و زبان مادری برنامه نویسی کاربردی محسوب می شود.

یکی دیگر از زبان های قدرتمند جدید ایجاد شده توسط گوگل React Native است که هزینه طراحی وب و توسعه اپلیکیشن را کاهش می دهد.

زبان های برنامه نویسی back-end که برای استارت آپ ها استفاده می شود، PHP و فریمورک های لاراول هستند.

افراد ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد کار، بودجه و زمان خود داشته باشند. باید برنامه ریزی جامع و دقیقی داشته باشد که امکان تعیین زمان و هزینه طراحی و اجرای وب سایت را فراهم کند و مشاوره و توصیه های لازم را به فرد ارائه دهد.

نتیجه

برخی از سوالات و سوالات اشتباه مشتریان این است که به عنوان مثال شخصی می خواهد برای کسب و کار خود یک وب سایت فروشگاهی داشته باشد اما در مورد هزینه طراحی وب سایت و ایجاد اپلیکیشنی مانند دیجی کالا می پرسد با این سوال ممکن است وب سایت بتواند طراحی به ویژگی‌های ویژه موجود در وب‌سایت دیجی کالا فکر کنید، اما اگر منظور شما فقط وب‌سایت دیجی کالا به عنوان صفحه فروشگاه است. یک وب سایت فروشگاهی با یک حساب کاربری و امکانات ویژه و ثابت مانند درگاه پرداخت و خرید حداقل و حداکثر نیاز افرادی که خواهان وب سایت فروشگاهی هستند را برآورده می کند.