سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش طراحی سایت از صفر تا پیشرفته

در این آموزش، شما را با مراحل راه اندازی و ساخت یک وب سایت وردپرسی، از مبتدی تا پیشرفته طراحی سایت وردپرس در مشهد  آشنا می کنیم. ما حتی موارد مرتبط و مفیدی را به شما نشان خواهیم داد که بسیاری از طراحان وب برای راه اندازی یک وب سایت از آنها استفاده می کنند.

در اینجا نحوه ساخت وب سایت خود از ابتدا و طراحی رایگان وب سایت خود آورده شده است. پس از انجام مراحل ذکر شده در اینجا، به راحتی می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید.
شما در واقع می توانید یک سایت را به 3 روش ایجاد کنید:
با ایجاد وبلاگ و سپس راه اندازی یک دامنه برای آن یک وب سایت با وردپرس بدون کدنویسی ایجاد کنید
استفاده از سایت سازها: شما باید به این سایت ها بپیوندید و سپس سایت خود را ایجاد کنید.
مغازه ها، شرکت ها و غیره استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای CMS مانند وردپرس یک نرم افزار واقعی است که گزینه های زیادی را برای ایجاد وب سایت های مختلف با برنامه های مختلف ارائه می دهد.
اگر می خواهید سایت خود را بدون برنامه نویسی اجرا کنید باید از روش سوم یعنی CMS استفاده کنید.
برای ساخت یک سایت وردپرس رایگان، به چند جزء اساسی نیاز داریم. این جنبه ها را یکی یکی بررسی می کنیم. سپس نحوه ساخت و طراحی یک وب سایت رایگان و مدیریت آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما آموزش می دهیم. پس با آموزش رایگان وردپرس ما همراه باشید.
کلاس های آموزش طراحی وب با وردپرس از مبتدی تا پیشرفته
حال به قسمت اصلی آموزش طراحی سایت با وردپرس از مبتدی تا پیشرفته می رسیم. در این قسمت می خواهیم یک مسیر کلی برای طراحی وب سایت به شما ارائه دهیم.
1. هدف و برنامه ریزی
هر کسب و کاری با یک ایده شروع می شود. نظر شما در مورد کسب و کار اینترنتی چیست؟ قبل از رفتن به مراحل بعدی، مطمئن شوید که یک هدف تعیین کرده اید و برای آن هدف برنامه ریزی کرده اید.
2. کد نویسی یا بدون کد نویسی.
با توجه به اهداف و برنامه ریزی که برای خود انتخاب کرده اید، بودجه ای که در اختیار دارید، باید ببینید سایت شما با کدنویسی طراحی می شود یا بدون آن.
انتخاب این روش می تواند مسیر طراحی وب سایت شما را به کلی تغییر دهد. پس با وسواس زیاد به این سوال نگاه کنید.
3. انتخاب دامنه
دامنه شما باید یک توضیح کوتاه یک تا سه کلمه ای از کسب و کار شما باشد. پیشنهاد می کنم اگر برنامه بلندمدتی دارید، از نام دامنه ای استفاده کنید که بتواند برند شما را تحت تاثیر قرار دهد.
4. انتخاب هایی وجود دارد
پس از انجام مراحل بالا، باید به فکر انتخاب هاست یا مکان ذخیره سازی باشید. دامنه، فرمت، سیستم مدیریت محتوا و تمامی قسمت های وب سایت بر روی سرور انجام می شود.
به یاد داشته باشید که یک هاست خوب می تواند بر سرعت وب سایت شما نیز تاثیر بگذارد. پس هنگام خرید تمام قوانین لازم را رعایت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.
5. سیستم مدیریت محتوا
اگر از روش کدنویسی استفاده می کنید، باید از تیم برنامه بخواهید که یک سیستم مدیریت محتوا برای شما ایجاد کند.
اما اگر وب سایتی را بدون کدنویسی طراحی می کنید، می توانید از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا جوملا استفاده کنید.
6. یک الگو را انتخاب کنید
این روش بستگی به انتخاب شما دارد که از روش طراحی سایت با کدنویسی استفاده کنید یا خیر.
اگر از روش کد استفاده می کنید، باید از تیم برنامه ریزی نیز بخواهید که قالب خاصی طراحی کند. همچنین می توانید یک قالب برای کسب و کار خود از ارائه دهندگان خدمات وردپرس خریداری کنید.
7. حریم خصوصی
اکنون زمان سفارشی سازی وب سایت است. این بدان معناست که شما باید سایت خود را مطابق با سلیقه کاربران خود شخصی سازی کنید.
در این فرآیند، شما تعیین می کنید که کدام قسمت از هر سایت آلمانی باید گنجانده شود.
8. تولید محتوا و پیشنهادات
حال باید بر اساس برنامه ریزی هایی که قبل از طراحی سایت انجام داده اید، برای سایت خود محتوا ایجاد کنید. این تولید محتوا می تواند تاثیر زیادی بر درآمد سایت شما داشته باشد.
نتیجه
طراحی سایت و طراحی قالب مناسب در هر وب سایتی بسیار مهم است. وردپرس به ما توانایی استفاده از فرمت های مناسب را داده است و یک سیستم مدیریت محتوای مرجع به حساب می آید. وردپرس تاکنون طراحان وب سایت را راضی نگه داشته است.
آرنیکاوب یک شرکت طراحی سایت در مشهد است که خدمات طراحی سایت و قالب وردپرس را در سراسر کشور و همچنین آموزش نحوه استفاده و کار با سیستم را ارائه می دهد. برای سفارش هر نوع طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس از فرم سفارش طراحی سایت استفاده کنید. در صفحه طراحی سایت مشهد نیز می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات طراحی سایت آرنیکاوب، مزایای آن و مشاهده نمونه کارها بیابید.
در نهایت تجربه کار با وردپرس را می توان تجربه ای بی نظیر دانست. این برنامه با ویژگی های برنامه نویسی فراوان خود این را در اختیار کاربر قرار می دهد.